Hvad indebærer et abonnement

Nedenstående er en gennemgang af de vigtigste ting du bør vide, når du tegner et abonnement på en GPS tracker hos os.

Vi har intet med småt, og ønsker kun at gøre det så åbent og flebsibelt for dig som muligt.

Hvad er med i prisen?

Prisen, som er angivet på den enkelte trackers produktside inkluderer følgende:

  • Fremsendelse af GPS tracker til den nærmeste GLS Pakkeshop
  • Lån og livsvarig garanti på hardware (GPS trackeren) så længe du ønsker
  • Opkobling og adgang til sporingsportalen
  • 1 sms per dag per tracker til notifikationer via mobil, hvis en alarm udløses

Kort sagt, er alt hvad du har behov for inkluderet.

Betaling?

Ved gennemførsel af køb på vores webshop gemmer vi dine kortoplysninger og vil fremover månedvis den dag i hver måned opkræve abonnementprisen for den kommende måned.

Bare rolig vi har ikke selv dine kortoplysninger de ligger trygt og krypteret hos vores betalingspartner Reepay.

Prøveperiode

Vi ønsker at give dig muligheden for at prøve vores løsning af.
Derfor kan du helt gratis prøve én GPS tracker i 14 dage inden vi aktiverer abonnementet.
Vi betaler fragten til nærmeste GLS pakkeshop, og ønsker du indenfor prøveperioden at annullere abonnementet, så betaler vi også returfragten.
Vi tilbyder kun prøveperiode til nye kunder, som bestiller for første gang.

O.B.S Bestiller du mere end 1 tracker første gang, aktiveres abonnementet for de resterende trackere straks

Opsigelse & Returnering

Ønsker du at stoppe dit abonnement så kan du via sporingsportalen opsige trackerne enkeltvis. Vi har ingen bindingstid, så du kan tid opsige trackerne til enhver tid. Du kan stadig beholde trackerne frem til udgangen af måneden, da du har betalt for den hele måneden. Herefter skal al hardware sendes retur til vores adresse.

Nærmere instrukser vil også fremgå af en særskilt mail som bliver sendt til dig ved opsigelse. Normalt skal trackeren være os i hænde senest 14 dage efter udløb af abonnement.

Ved manglende returnering forbeholder vi os retten til at erklære hardware for tabt, og opkræver 1000,- kroner i kompensation.

Returfragt efter udløb af prøveperiode betales af dig som kunde.

Returtilstand

Vi er generelt meget overbærende med hensyn til udstyrets udseende ved returnering, men hvis der sidder lim, fugerester, maling, taperester eller andet som visuelt ødelægger det beskyttende plastik så opkræver vi 50,- kroner inklusiv moms per enhed. Almindelige ridser og slid kunne vi ikke drømme om at opkræve for.



Sidst opdateret afsimon den 26/10/2019